lunes, 2 de marzo de 2009


Em presento, em dic Laia. Sóc la neboda de l'Assumpta pels que la coneixeu.
Estreno blog. L'art d'escriure.. M'apasiona, em fa sentir tan lliure.. Ser capaç de plasmar en un espai material sentiments tan abstractes producte de la realitat que ens envolta. I, darrere de cada un d'ells, s'hi amaga un tresor que els fa especials. La majoria no estan basats en la meva experiencia pròpia (que es pot esperar d'una noia de 16 anys!), però això no impedeix que quan els escrigui els estigui sentint, i esque, si quan escrius no sents el que estàs escrivint, el text perd la seva màgia personal.
Avui, com és el primer dia li dedico a la meva tieta, que és la que m'ha animat a fer-me un blog. El text és dels primers que vaig escriure. El vaig fer l'agost de 2007, quan vaig començar a escriure. N'aniré posant de més nous. Espero que us agradi.


"Somriu, només per somriure. Somriu, que la vida et dóna una altre oportunitat de ser tu mateixa. Somriu perquè no tens res més important a fer. Somriu només per si de cas. Somriu en els moments de tristesa igual que plores en els d'emoció. Somriu sempre que puguis i no esborris mai aquest gest que fa que tothom t'estimi tant, pensa que cada cop que allargues lleugerament els llavis cap als costats ofereixes regals als que estan amb tu. Pensa que a la llarga, el que queden són els bons moments, i n'has de tenir molts. Somriu, només per somriure."


No sé exactament quans anys fa d'aquesta foto. Però sempre que la miro, em dibuixa un somriure.


13 comentarios:

  1. Laia, ets única !!!
    I sí, he "flipat" com, quan he vist els comentaris. No m'ho podia creure. M'alegro molt que per una vegada m'hagis fet cas!.
    Tornarè al vespre amb més calma, el cor encara em batega massa rapid i a aquestes hores aquests ensurts no poden ser bons de cap manera!!!!

    T'estimo!!!

    ResponderEliminar
  2. Per cert, tens l'horari malament, són les 6 i escaig del matí i et surten les 9 del vespre !!!

    ResponderEliminar
  3. Benvinguda al mon blocaire!!! D'entrada un escrit molt maco per provocarnos un somriure, que de ben segur seguiras donam-nos tot sovint.
    Molta sort en aquesta nova etapa i paciencia fins que dominis la tecnologia blogger, que moltes vegades ens porta de corcoll. Per cert soc el teu tiet i escric desde el blog de l'hipica, ja que el gestiono jo i desitjo que el pasis a visitar. Ah i jo soc el millor je je. Un peto molt gran Josep

    ResponderEliminar
  4. Bé, ara ja amb el cor més asserenat desprès de l'ensurt matiner, el primer que et vull dir és Felicitats i Benvinguda !!!

    Felicitats per haver-te decidit a donar el pas, perquè estic segura que t'agradarà (i a nosaltres més encara seguir-te!)i Benvinguda a aquesta nova casa que coneixent-te estarà sempre plena de bones sensacions.

    Estic molt contenta que per una vegada a la vida,(i suposo que sense que serveixi de precedent), m'hagis fet cas i t'hagis decidit.
    A veure si ara quan arribis podem parlar.
    De moment, com dieu vosaltres els actors, Molta Merda!

    T'ESTIMO !!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  5. Vinc del bloc de l'Assumpta i aquesta primera entrada promet. Plasmant reflexions i plasmant sentiments. Ja que el primer post va de somriures... un somriure ben gran per a tu! I molta sort al blog. :)

    ResponderEliminar
  6. Jo també vinc del blog de l'Assumpta i m'ha agradat molt el teu escrit sobre el somriure. És preciós i evidentment fa somriure. L'haurem de recitar de tant en tant a aquells gent que se n'oblida massa sovint.

    ResponderEliminar
  7. Ja havia llegit algun dels teus escrits al bloc de l'Assumpta, i aquesta nit he vingut a la inauguració del teu.

    M'ha fet gràcia com has començat: "em dic Laia. Sóc la neboda de l'Assumpta". Potser dins un temps la teua tieta haurà d'escriure al seu bloc: "Em dic Assumpta. Sóc la tieta de la Laia".

    Enhorabona, felicitats i no perdis mai el somriure.

    ResponderEliminar
  8. Benvinguda a la blogosfera! T'has estrenat amb un text preciós!!!

    ResponderEliminar
  9. hi ha millor forma de començar un bloc que convidant a somriure?

    la tieta fa bé d'estar orgullossa! :)

    ens anem veient laia!

    ResponderEliminar
  10. Com pots veure la teua tieta té molts seguidors, i gràcies a ella que ens ha publicat el que tu escribies ja t'hem començat a conèixer. I com diu Joan M. vigila que d'aquí un temps no sigue ella la que diu: "hola sóc Assumpta, us recordeu de mi? Jo sóc la tieta de Laia" :)
    Felicitats i aquí anirem passant per llegir-te.

    ResponderEliminar
  11. Moltes Felicitats pr aquest començament.
    I sempre que puguis somriu o desperta'n un. No hi ha res millor!
    Ah! I escriu!

    ResponderEliminar
  12. Vinc també del bloc de l'Assumpta, la tieta cofoia,(i amb raó) i vinc per Felicitar-te pels teus escrits i per fer-te el teu propi bloc. Enhorabona i endavant!

    ResponderEliminar